sunnuntai 28. helmikuuta 2010

Otteita Unipäiväkirjasta

Minulla on pieni vihko johon silloin tällöin kirjoittelen uniani muistiin. En ilmeisesti ole muistanut kirjoitella niitä tänne joten nyt "tyhjennän" vihkon merkinnät tänne :) (sulkeissa omat kommentit koskien unta)

9.4.2009
- Menin naimisiin bussissa työkaverini kanssa

- Lapsuudenystäväni kaupitteli tekemiään koruja markkinoilla, Arttu kiinostui yhdestä vihreästä lasipullosta

- Portal (ilmeisesti olin juuri nähnyt ystäväni pelaavan tätä peliä ja näin siitä unta :D)


10.4.2009
- Sukelluspukuharjoituksia mökin vintillä, osallistujat jaettiin kahteen ryhmään, ryhmien nimet olivat Peruna5 ja Ryhmä2 (:'D)

- Sukelluspuku kiinnitettiin pikkuvarpaaseen (olen piirtänyt tekstin viereen havainnollistavan kuvan siitä sukelluspuvusta, puku onkin uimapatja joka kiinnitettiin pikkuvrpaaseen lenkillä :D,ennen tätä unta olen varmaan lukenut Milla Palojärven blogista hänen sukellusharrastuksestaan)


Ei päiväystä,2009
- Auto-onnettomuus Lepaalla

- Matkalla Lepaalle, bussikuski varoittaa paikallisista --> ajavat kovaa

- Samalla kaksi autoa kaahaa ohitse, toinen melkein suistuu tieltä, toinen lentää pellolle --> kuski lentää autosta ulos

- Bussikuski toteaa: taas yksi kuollut lisää


Ei päiväystä,2009
- Puunsiirtoa mökillä, kuusi katkeaa siirretäessä

- Bussin odottelua pysäkillä, bussi numero 5 kiertääkin toista reittiä, juoksen perässä,rekka-auto (ei mitään muistikuvaa miten tuo rekka-auto liityi uneen :D)

- Uusi tatuointi, timantti + tekstiä käsivarren sisäpuolella, lapsuudenkaverin äiti teki sen

- Islanti


Ei päiväystä,2009
- Olin latinalaisamerikkalainen yksin huoltajaäiti, asuin suuressa puutalossa jossa asui myös vanhempi pariskunta. Olin ahdistunut ja oloni tuntui todella oudolta ja pelotti. Näin aina silloin tällöin nuoren tytön kävelevän ikkunan takaa, tiesin että se on kummitus. Hänellä oli punaiset hiukset ja valkoinen pitsinen mekko päällä ja mustat kuopat silmien kohdilla. Aina kun hän katsoi minuun ikkunan takaa tiesin että jotain pahaa tapahtuu. Kun ryntäsin ikkunaan katsomaan näkyykö tyttöä enään, hän oli jo kadonnut. Kysyin tyttäreltäni tiesikö hän mitään tuosta tytöstä, hän sanoi että ei hän tee pahaa.
(tämän unen muistan, se oli todella AH-DIS-TA-VA...)


Ei päiväystä,2009
- Olin jälleen se sama yksinhuoltaja, jätin lapseni päiväksi leikkimään hautausmaalle, kun tulin illalla häntä hakemaan hän oli kaivanut ruumiita ylös ja laittanut ne vetokärryyn, otimme ruumiit mukaan kotiimme ja joimme kahvia ( :''''DD)

Olen varmaan katsonut tämän ennen nukkumaan menoa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti